Intense Showroom
-
Rudolf Dieselweg 2
5928 RA Venlo-Blerick
Veel gestelde vragen
Waarmee kunnen wij jou helpen?
Wanneer je jouw bestelling wil wijzigen geef dit dan zo spoedig mogelijk, bij voorkeur binnen drie dagen na het plaatsen van de bestelling, door. Als gevolg van de wijziging kan het zijn dat de verwachte levertijd wijzigt.
In het geval van speciaal volgens jouw wensen geproduceerde artikelen bestaat de kans dat de order helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd kan worden. Indien je in dat geval toch wenst te annuleren kunnen wij annuleringskosten in rekening brengen. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om een hoofdbord dat is gehalveerd of verkleind naar jouw wensen.
Het luchten van je slaapkamer is erg belangrijk en gezond. De temperatuur in je slaapkamer is bepalend voor de kwaliteit van je nachtrust. De ideale temperatuur in je slaapkamer verschilt per persoon, maar ligt gemiddeld tussen de 17°C en 21°C.
Ook voor je bed is het goed om je slaapkamer te ventileren. Elke nacht verlies je vocht en dit trekt in je matras en/of topper. Door je matras en topper overdag te laten luchten houd je het schoon en verleng je de levensduur van je matras en topper. Sla je dekbed ’s ochtends open en zet de ramen van je slaapkamer open zodat er voldoende frisse lucht binnen komt.
Onze bezorgservice mag uitsluitend goederen afleveren die geheel zijn betaald of bij aflevering worden betaald. De bezorgservice is verplicht de af te leveren producten mee te nemen bij het niet voldoen van het totaalbedrag bij de levering. Heb je bij de levering een klacht over (een deel van) de bestelling? Dan dien je naar evenredigheid een aangepast bedrag te betalen bij de levering. Het restantbedrag betaal je pas op het moment dat wij het probleem hebben opgelost.
De bezorging van jouw bestelling loopt op dit moment geen vertraging op, tenzij we je daarover persoonlijk informeren. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jouw bed en/of matras op het afgesproken moment door ons wordt geleverd.
Helaas is het niet mogelijk om telefonisch of via e-mail een bestelling te plaatsen omdat al onze orders automatisch verwerkt worden. Je kunt een bestelling plaatsen via onze webshop of via een van onze winkels.
Ja, maar alleen tot de slagboom of receptie. Bezorgen tot de deur is niet mogelijk.
Wij gaan uiterst zorgvuldig met persoonlijke gegevens om. Als je een bestelling plaatst gebeurt dit in een beveiligde omgeving. Wij bewaren je gegevens op door firewalls beschermde servers en versturen gegevens via een beveiligd certificaat.